Η ομάδα μας

Μένια Τζινιέρη
Ειδική Παιδαγωγός

Γεια σας! Ονομάζομαι Μένια Τζινιέρη και είμαι Ειδική Παιδαγωγός. Τα τελευταία 9 χρόνια εργάζομαι σε Κέντρα Ειδικών Θεραπειών για παιδιά και εφήβους. Έχω εμπειρία τμημάτων ένταξης για προετοιμασία νηπίων και την ομαλή ένταξή τους στην Α΄ τάξη του Δημοτικού, αλλά και ως παράλληλη στήριξη σε παιδιά με Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος (ΔΑΦ), καθώς και με Νοητική Αναπηρία (ΝΑ). Οι διαφορετικές ανάγκες του παιδιατρικού πληθυσμού με τον οποίο έχω εργαστεί τα τελευταία χρόνια, καθώς και η έμφυτη επιθυμία μου για συνεχή βελτίωση, με οδήγησαν στο να παρακολουθήσω πλήθος σεμιναρίων και επιμορφώσεων τόσο από δημόσιους όσο και από ιδιωτικούς φορείς.  Οι ημερίδες και τα σεμινάρια που έχω πιστοποίηση, αφορούν τη Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος, τη Δυσγραφία, τη Δυσορθογραφία, τη Δυσαριθμησία, την πρώιμη αξιολόγηση, αλλά και παρέμβαση μαθησιακών δυσκολιών, τη Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής (ΔΕΠ-Υ), τη Συμβουλευτική Γονέων με παιδιά μέσα στο φάσμα, το παιδικό ιχνογράφημα, τη σχολική ψυχολογία κ.ά.

Η αγάπη μου για τα παιδιά και η πληρότητα που μου προσφέρει η ενασχόληση μαζί τους, με κάνει να έχω την επιθυμία δημιουργίας ισχυρών δεσμών με το κάθε παιδί ξεχωριστά. Δίνω βάση στις ανάγκες και δυνατότητες του κάθε παιδιού, με στόχο τη μέγιστη βελτιστοποίηση της καθημερινότητάς του σε όλους τους τομείς που με αφορούν. Σε συνεργασία, πάντα, με τους γονείς και τη διεπιστημονική ομάδα, διότι πιστεύω πολύ στα αποτελέσματα της ομαδικής δουλειάς, εστιάζω στη μέγιστη αποδοτικότητα και λειτουργικότητα που μπορούμε να προσφέρουμε στα παιδιά και την καθημερινότητά τους, αφήνοντάς τα παράλληλα να απολαμβάνουν τη μοναδικότητά τους!

Ελένη Μολυβιάτου
Εργοθεραπεύτρια

Γεια σας! Είμαι η Ελένη Μολυβιάτου και είμαι παιδιατρική Εργοθεραπεύτρια με εξαετή εμπειρία σε παιδιατρικό πληθυσμό. Τα τελευταία 6 χρόνια εργάζομαι σε Κέντρα Ειδικών Θεραπειών για παιδιά και εφήβους, με Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος (ΔΑΦ), Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής/Υπερκινητικότητας (ΔΕΠ-Υ), Δυσπραξία, δυσκολίες στη γραφή, στην αδρή κινητικότητα και με αισθητηριακές διαταραχές. Επιπλέον με παιδιά που αντιμετωπίζουν δυσκολίες στα καθημερινά τους έργα. Όπως για παράδειγμα, στα έργα αυτοφροντίδας (ένδυση, απόδυση, χρήση τουαλέτας, πλύσιμο δοντιών, σίτιση). Στα έργα παραγωγικότητας (διαχείριση χρόνου, προετοιμασία σχολικής τσάντας και στις γραφοκινητικές δεξιότητες με στόχο την λειτουργικότητα στο σχολικό πλαίσιο). Επιπρόσθετα στα έργα ελεύθερου χρόνου (παιχνίδι ατομικό ή ομαδικό, εξωσχολική δραστηριότητα).

Επίσης, πραγματοποιώ ομαδικές συνεδρίες με στόχο την ανάπτυξη κοινωνικών δεξιοτήτων σε φυσικά πλαίσια, καθώς και την εκπαίδευση γονέων. Η πρακτική μου στο Ειδικό Γυμνάσιο – Λύκειο Κωφών και Βαρήκοων Θεσσαλονίκης, το Ιατροπαιδαγωγικό Κέντρο Γ.Ν. Μυτιλήνης (Κο.Κε.Ψ.Υ.Π.Ε) και το Κέντρο Φυσικής & Ιατρικής Αποκατάστασης (ΚΕ.Φ.Ι.ΑΠ) και στο Κοινοτικό Κέντρο Ψυχικής Υγείας Θεσσαλονίκης εμπλούτισαν την κλινική μου εμπειρία.
Διαθέτω πιστοποιημένη εκπαίδευση και εξειδίκευση στη μέθοδο Αισθητηριακής Ολοκλήρωσης, στη μέθοδο Sherborne (Developmental Movement for Children) και στη μέθοδο ABA (Applied Behavior Analysis). Ακόμη, έχω παρακολουθήσει σεμινάρια όπως, «Messy Play», «διαχείριση παιδιών με αυτισμό και ΔΕΠ-Υ», «αυτισμός και μουσικοθεραπεία», «παιδικό ιχνογράφημα», «πολυαισθητηριακή προσέγγιση Snoezelen», «εκπαίδευση τουαλέτας», «συμβουλευτική γονέων», «διαχείριση
συναισθημάτων στην παιδική ηλικία», «εγώ ως μέσο εμψύχωσης» κ.ά.
Αναλαμβάνω την αξιολόγηση του παιδιού ή εφήβου συνεργαζόμενη με ιατρούς, δασκάλους, θεραπευτές και τον κηδεμόνα-φροντιστή. Μαζί θέτουμε στόχους για τη μέγιστη αυτονομία και λειτουργικότητα του θεραπευόμενου στην καθημερινή του ζωή.

Ερμιόνη Τσόκανη

Λογοθεραπεύτρια

Ονομάζομαι Ερμιόνη Τσόκανη και είμαι πτυχιούχος του τμήματος Λογοθεραπείας του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων. Διαθέτω πιστοποιημένη εκπαίδευση στο γλωσσικό πρόγραμμα ΜΑΚΑΤΟΝ και σε τεχνικές ομιλίας για τη θεραπεία του Τραυλισμού. Οι γνώσεις μου ενισχύθηκαν μέσα από σεμινάρια για τη Λεκτική Δυσπραξία, τις Φωνολογικές/Αρθρωτικές Διαταραχές, τις Μαθησιακές Δυσκολίες, τον Αυτισμό και τη ΔΕΠ-Υ.

Η εμπειρία μου στον παιδιατρικό πληθυσμό αφορά ποικίλα περιστατικά, όπως Φωνολογικές Διαταραχές, Επιλεκτική Αλαλία, Καθυστέρηση λόγου, Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος κ.ά. Επιπλέον, συμμετέχω σε κύκλους εποπτειών σε θέματα Αναπτυξιακής Παιδιατρικής Λογοθεραπείας, καθώς, επίσης, και σε ατομικές εποπτείες Λογοθεραπείας.

Κωνσταντίνα Μπογιατζή
Ψυχολόγος

Γεια σας, είμαι η Κωνσταντίνα Μπογιατζή και είμαι Ψυχολόγος, απόφοιτη του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης. Επίσης, εκπαιδεύομαι στην Κλινική Ψυχολογία μέσω του μεταπτυχιακού προγράμματος του Τμήματος Ψυχολογίας του Α.Π.Θ.  Μέσα από την εργασία μου και την πρακτική μου σε ποικίλα πλαίσια, έχω αποκτήσει εμπειρία στην ψυχοθεραπεία ενηλίκων, στη συμβουλευτική και ψυχοθεραπεία παιδιών και εφήβων, στη διεξαγωγή προγραμμάτων ψυχοπαιδαγωγικής παρέμβασης και στον συντονισμό ομάδων έκφρασης και δημιουργικής απασχόλησης σε άτομα με νευρογνωστικές και ψυχικές διαταραχές.

Ο παιδιατρικός πληθυσμός με τον οποίο έχω εργαστεί αφορά σε παιδιά με Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος (Δ.Α.Φ.), ΔΕΠ-Υ, μαθησιακές δυσκολίες, Αγχώδεις Διαταραχές, προβλήματα συμπεριφοράς και συναισθηματικές δυσκολίες.

Η αγάπη μου για την επιστήμη της ψυχολογίας και η επιθυμία μου να εξελίσσομαι συνεχώς, με οδήγησαν στην παρακολούθηση πλήθους σεμιναρίων και επιμορφώσεων. Είμαι πιστοποιημένη θεραπεύτρια Snoezelen και έχω παρακολουθήσει προγράμματα επιμόρφωσης για τη Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος, τη Συμβουλευτική Γονέων, τη Γνωστική Συμπεριφορική Θεραπεία παιδιών, εφήβων και ενηλίκων, τη διαχείριση του τραύματος, την Ειδική Αγωγή, τις θεραπείες μέσω τέχνης κ.ά.

Αμαλία Βλαχογιάννη
Λογοθεραπεύτρια

Γεια σας! Ονομάζομαι Βλαχογιάννη Αμαλία και είμαι απόφοιτη του Τμήματος Λογοθεραπείας του Queen Margaret University of Edimburg, με εξειδίκευση στην Ειδική Αγωγή μέσω του Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Έχω άδεια ασκήσεως επαγγέλματος στην Ελλάδα και στο Ηνωμένο Βασίλειο και είμαι μέλος του Ηealth and Care Proffesional Council.

Η εμπειρία μου, σε παιδιατρικό, αλλά και ενήλικο πληθυσμό, δουλεύοντας σε κλινικά πλαίσια όπως Κέντρα Ειδικών Θεραπειών και πραγματοποιώντας την πρακτική μου άσκηση σε Κέντρα Αποκατάστασης, με ώθησε σε μια συνεχή επιμόρφωση, καλύπτοντας, έτσι, την ανάγκη μου να καταρτίζομαι συνεχώς, ώστε να μπορώ να προσεγγίζω κάθε παιδί ή ενήλικα, με υπευθυνότητα και επαγγελματισμό.

Έχω συμμετάσχει σε πολύμηνα σεμινάρια σχετικά με διαταραχές ομιλίας και λόγου, γλωσσικές διαταραχές και νευρολογικές διαταραχές. Επιπλέον, έχω επιμορφωθεί εκτενώς μέσω του Πανεπιστημίου Πατρών στις νευροαναπτυξιακές διαταραχές, όπως ο Αυτισμός. Ακόμη, ούσα θερμή υποστηρίκτρια των τεχνών ως μέσο θεραπευτικής παρέμβασης, πιστοποιήθηκα στη Μουσικοθεραπεία. Τέλος, εκπαιδεύομαι σε εναλλακτικούς τρόπους επικοινωνίας.

Η ανάγκη μου και το ισχυρό μου κίνητρο να προσφέρω, με οδήγησε να επιλέξω αυτό το επάγγελμα! Έχοντας ως γνώμονα τη βελτίωση της ποιότητας ζωής τόσο των παιδιών όσο και των ενηλίκων, για εμένα είναι ζωτικής σημασίας η δημιουργία ισχυρών δεσμών εμπιστοσύνης με τους/τις θεραπευόμενους/ες, τους φροντιστές, αλλά και τα μέλη της διεπιστημονικής ομάδας.